Sunday 27 September 2009

Weeding Faizal & Aziana

Valentine's Day Myspace Comments

Kali ni aku nk kongsi pic semasa aku menghadiri Majlis Perkahwinan Faizal & Aziana (Kawan kitorang). Majlis diadakan pada 27 September 2009 bersamaan 7 Syawal 1430H di kediaman orang tua Aziana..
Yang dapat ke sane Aku, Munie, Zarina, Saidatul, Haidar dan Nick. Kami semua mendoakan kesejahteraan anda berdua akan berkekalan hingga ke syurga.Insyallah..

Dari atas sebelah kiri : Haidar (bakal bertunang), Faizal & Aziana (pengantin), Nick
Dari bawah sebelah kiri : Saidatul(bakal isteri orang), Gee (aku la tu), Zarina, Munie

*Pic di bawah ni antara pic yang sempat aku dan kawan2 ambik









Doa Untuk Pengantin

"Ya Allah Ya Tuhan Kami, Kurniakan Rahmat Kepada (pengantin) Suami Isteri Agar Kekal Abadi, Aman Damai Yang Berkekalan Di Alam Rumahtangga, Sihat Walafiat, Dimurahkan Rezeki Dan Dilanjutkan Usia Dengan Mendapat Zuriat Yang Soleh Serta Mendapat Syafaat Daripada Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW."

~ Amin Ya Rabbal Alamin ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...