Wednesday 11 May 2011

Afif with....

GAMBAR AFIF AF9 BERSAMA KEKASIH BARU

Uiks. Lepas Afif kluo AF9 baru Gee tahu pasal ni. Actually mase Afif dalam AF Gee suke tengok dye. Sebab muke dye macam jujur je. Macam Mawi World.

Alang-alang korang tengok gambar ni kan, korang bace la statement dari http://www.zonartis.com/

Serius, kami baru tahu yang Afif AF9 yang juga bekas peserta MyStarz LG sudah clash dengan selepas membaca artikel di portal murai.com.my. Kami tak sangka yang diorang akan clash sebab tengok gambar diorang suatu ketika dulu, macam dah confirm je akan jadi suami isteri. Tapi akhirnya, clash juga.

Ini penjelasan Afif yang kami petik dari portal murai.com.my: “Memang saya pernah menjalinkan hubungan cinta dengan Salima. Saya mula kenal dengan dia ketika kami buat show sama-sama pada tahun 2009. Sejak dari situlah hubungan kami mula jadi semakin rapat dan kami terus menjalinkan hubungan sebagai pasangan kekasih.Namun, hubungan kami hanya dapat kekal bertahan selama setahun lebih dan kami telah pun putus cinta kira-kira empat bulan sebelum saya menjejakkan kaki ke Akademi Fantasia Musim 9. Tapi kini Afif sudah ada pengganti.

Menurut Afif:“Saya pun tak sangka, begitu cepat pula berjumpa dengan kekasih baru. Mungkin sifat dan sikap yang ada pada kekasih baru saya yang bernama Aishah ini buat saya senang bersama dengannya. Kami juga serasi. Sebab itulah saya rasa kami boleh bersama selamanya. Insya Allah,”


Dan adakah kekasih baru yang dimaksudkan oleh Afif itu adalah wanita yang dipeluknya pada gambar kat bawah ni? Atau wanita tu adalah kekasih lama sebelum Afif bercinta dengan Salima?

GAMBAR AFIF AF9 BERSAMA KEKASIH BARU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...