Wednesday 6 April 2011

Awi Rafael ~ Pulanglah

1st time dengar lagu ni time nak gi keje kt ERA FM. Selagi dengar macam best je. 2x dengar memang best pun. Lagu ni agak catchy. Layan pulak time balik keje. Leh release tension.


Tentang Awi Rafael:


Ibunya yang berasal dari Pontian, Johor dan bapanya dari Jakarta, Indonesia, Awi Rafael mendapat pendidikan persekolahan di Singapura dan merupakan graduan jurusan Undang-undang dan Psikologi.

Anak Melayu ini memulakan kareer muziknya dengan merantau ke Australia untuk mencuba nasib dan menimba pengalaman di sana. Dengan berkat ketekunan dan keikhlasan, usaha Awi Rafael membuahkan hasil apabila suaranya diperdengarkan di TV dan radio di Singapura, Brunei dan Indonesia pada usianya yang baru mencecah 20 tahun ketika itu.

Sebagai seorang yang pernah menganggotai kumpulan ‘Bhumiband’ suatu ketika dulu, penyanyi yang juga merupakan seorang penulis lagu dan lirik ini kini mula menggiatkan diri dalam industri muzik tempatan sebagai artist solo di bawah naungan Warner Music Malaysia Sdn Bhd.

Sumber : Facebook Awi Rafael Music


Awi Rafael_Pulanglah.mp3

Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Verse
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan

Chorus
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday Tuesday Wednesday Thursday
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung

Ulang Chorus

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Ulang Verse
Ulang Chorus 2X
Ulang Verse

Runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday Tuesday Wednesday Thursday
Aku tak ingin tak perlu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...